Strona domowa GDR!a Tor Hidden Service

V 3.8



Kompresja filmów

(16. 10. 2006)

Znów na dysku natknąłem się na swoją starą produkcję, robione trochę na kolanie slajdy do referatu o kompresji filmów. Z samych slajdów nie dowiesz się o co chodzi, ale może ktoś kiedyś będzie musiał o tym opowiadać, to mu się przyda.

(komentarzy: 5, ostatni: 21. 08. 2012 - 07:14:30 - ONUJSzzpZGiaVpewL) Skomentuj
Wyswietlen: 2759, komentarzy: 5 Feed z komentarzami


Imię: KRiszO (09. 12. 2006 - 14:19:14)

Treść:
Raz, że transformata cosinusowa, dwa, że detekcja ruchu. Będę pamiętał o tobie za to do końca życia.
Ciekawe czy pomysł, że film to naczęściej poruszający się podobny obraz nie powstał przy oglądaniu pornola?



Imię: abszqohrrc (16. 03. 2007 - 21:22:24)

Treść:
Hi! Very nice site! Thanks you very much! dgqpkwccoi



Imię: vvebamrgnk (25. 05. 2007 - 21:22:04)

Treść:
[url=http://paxextn.com]xgyqw[/url]



Imię: keoiapukxz (22. 06. 2007 - 10:56:17)

Treść:
Hello! Good Site! Thanks you! ucqopfuiqy



Imię: ONUJSzzpZGiaVpewL (21. 08. 2012 - 07:14:29)

Treść:
na ogf3ł jeśli mf3wimy o skalowaniu do 70% i mniej, większość obrazf3w będzie mnzsieja od oryginału, zależy to od wielu czynnikf3w ale mf3wię o typowych zrzutach ekranu. Paradoksalnie obraz zmniejszony w ten sposf3b ma uboższe możliwości optymalizacyjne, większy zysk otrzyma się przy pierwotnym zrzucie. Jeśli skalowanie wynosi np. 80% oryginału w wielu przypadkach obraz będzie większy niż oryginał 100% (mf3wię wciąż o typowych zrzutach ekranu), jak dodamy zastosowaną optymalizację ten rozmiar można dodatkowo zbić. Generalnie typ postępowania zależy od konkretnego obrazu, co innego będzie dla zrzutf3w gradientowych, a co innego dla zrzutf3w nie posiadających przejść tonalnych. Optymalizacja grafiki to temat rzeka i nie ma uniwersalnych metod, ktf3re w każdym przypadku okażą się super skuteczne.

Sblam! Antyspam
URL encoded in QR Code Statystyki:

Email
Comments